پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نرم افزار قدرتمند رایت Nero MediaHome 16.0.01600
نوشته شده در پنج شنبه 30 بهمن 1393
بازدید : 541
نویسنده : کدخدا

 

Nero MediaHome 16.0.01600 نرم افزار قدرتمند رایت Nero MediaHome 16.0.01600

Nero MediaHome هنوز هم یکی از تواناترین مجموعه‌های نرم‌افزاری رایت انواع دیسک‌های سخت می‌باشد و اکثر نیازهای کاربران کامپیوتر را در بخش خلاقانه‌ی خود قرار داده است (که شامل ویرایش ویدیو و انتشار آن، اسلایدها و … می‌باشد)، اما بیشتر بهبودهایی که در نسخه‌ی ۲۰۱۴ آن وجود دارد در بخش استفاده از نرم‌افزار است. از جمله‌ی این بهبودها می‌توان به انکود سریع‌تر، پخش همزمان ویدیوها بر روی تلویزیون، و پشتیبانی بیش از ۴هزار ویدیو می‌توان اشاره نمود. ماژول‌های دیگر نرم‌افزار ظاهری مدرن را دارا شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش Nero MediaHome اشاره نمود که یک کتابخانه‌ی رسانه‌ای بسیار عالی و پخش‌کننده‌ای قدرتمند برای ویدیوها، آهنگ‌ها و تصاویر شما می‌باشد.

 

رمز فایل: www.downloadha.com

 لینک دانلود – ۱۸۸ مگابایت | لینک کمکی

 



:: موضوعات مرتبط: برنامه , ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود, دانلود اپلیکیشن, دانلود برنامه, دانلود بهترین نرم افزار رایت, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار Nero MediaHome 16 , 0 , 01600, دانلود نرم افزار Nero MediaHome 16 , 0 , 01600 برای کامپیوتر, دانلود نرم افزار رایت, دانلود نرم افزار رایت برای کامپیوتر ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: