پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Woolfe The Red Hood Diaries برای PC+تریلر
نوشته شده در چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394
بازدید : 415
نویسنده : کدخدا

Woolfe The Red Hood Diaries | تاپ 2 دانلود

بازی Woolfe The Red Hood Diaries عنوانی با سبک پلتفرم سینمایی به همراه داستانی تاریک می باشد که قرار است در قالب دو قسمت برای کامپیوتر عرضه شود. Woolfe The Red Hood Diaries عنوانی عجیب که بر اساس داستان های مشهور کودکان ساخته شده اما درست مانند بازی های Alice، شما شاهد گیم پلی و داستانی کاملا غیر منتظره خواهید بود. داستان بازی حکایت از قتل پدر شنل قرمزی دارد. چهار سال پیش پدر شنل قرمزی به نام Joseph که یک مهندس ارشد در شرکت Woolfe بوده، طی یک تصادف در محل کار کشته می شود. البته این چیزی است که به خانواده آنها گفته شده. سال ها از این مسئله گذشته و قهرمان ما دیگر بزرگ شده است. حال او به دنبال کشف حقیقت می باشد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…


:: موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Woolfe The Red Hood Diaries برای PC , ,



دانلود بازی Mortal Kombat X برای PC + تریلر
نوشته شده در چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394
بازدید : 297
نویسنده : کدخدا

Mortal Kombat X | تاپ 2 دانلود

بازی Mortal Kombat X عنوانی به سبک مبارزه‌ای از سری بازی‌های مورتال کامبت که توسط NetherRealm Studios ساخته شده است. این دهمین قسمت از مجموعه بازی‌های مورتال کامبت است که برای مایکروسافت ویندوز عرضه شده است. داستان بازی مستقیماً از پایان نسخه قبلی آغاز می‌شود و پس از آن در نهایت بیست‌وپنج سال به آینده خواهد رفت، جایی که مبارزان قبلی پا به سن گذاشته و با شخصیت‌های جدید و همچنین فرزندان مبارزان نسل‌های قبلی به نبرد می‌پردازند. داستان بازی دائما در مکان ها و زمانهای مختلفی جا به جا میشود و ما شاهد داستان خطی و یک سره در این سری نیستیم.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…


:: موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Mortal Kombat X برای PC , ,



نسخه جدید بازی کلش آف کلنز برای اندروید+تریلر
نوشته شده در چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394
بازدید : 444
نویسنده : کدخدا

 

نسخه جدید بازی کلش آف کلنز برای اندروید - Clash of Clans 7.1.1 Android

 

 

نسخه جدید بازی کلش آف کلنز برای اندروید منتشر شد! (ورژن 7.1.1)

 

بدون شک بازی کلش آف کلنز (Clash of Clans) در حال حاضر محبوب ترین بازی آنلاین موبایل در بین کاربران ایرانی (و حتی در سطح جهانی) است. با نگاهی به آمار دانلود بازی ها در مارکت های معتبر اندروید (از جمله Google Play) به سادگی میتوان به محبوبیت این بازی پی برد.

 

سبک بازی کلش، استراتژی آنلاین است. هدف بازی نیز تقریبا ساده است! شما باید دهکده خود را بسازید و آن را مجهز کنید و برای جنگ با سایر دهکده ها (و در واقع سایر کاربران آنلاین) آماده شوید!

 

اما رسیدن به این هدف چندان آسان نیست. جمع آوری منابع، ایجاد ساختمان ها و ابزار جنگی، و از همه مهم تر پیاده سازی استراتژی های جنگی، از جمله چالش های مقابل شما هستند.

 

چیزی که بازی را جذاب میکند، تقابل شما با سایر کاربران است. دهکده شما میتواند با دهکده سایر کاربران متحد شود، و یا بر علیه دهکده های دیگر وارد جنگ شود. اتحاد های این بازی معمولا بین دوستان و آشنایان خانوادگی شکل میگیرد و همین باعث افزایش جذابیت بازی میشود. حتما در بین دوستان و آشنایان شما هم افرادی وجود دارند که به صورت خانوادگی یا گروهی مشغول این بازی هستند.

 

از این مقدمه که بگذریم، به تازگی نسخه جدید بازی کلش برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.

 

اگر شما نیز موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید نسخه 7.1.1 از بازی محبوبClash of Clans را دانلود کنید.

 


:: موضوعات مرتبط: اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی اندروید , دانلود بازی موبایل , دانلود بازی Android , دانلود بازی جدید اندروید , دانلود بازی جدید موبایل , بازی جدید Android , دانلود بازی استراتژیک برای اندروید , دانلود بازی کلش اندروید , دانلود بازی کلش آف کلنز اندروید , نسخه جدید کلش برای موبایل اندروید , دانلود بازی Clash اندروید , دانلود بازی Clash of Clans اندروید , نسخه جدید Clash برای موبایل اندروید , دانلود Clash of Clans Android , ,



نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر
نوشته شده در چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394
بازدید : 467
نویسنده : کدخدا

 

نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر - Andy 42.10

 

 

یکی از برنامه هایی که با نرم افزار BlueStacks در رقابت است نرم افزار Andy میباشد.

 

با نرم افزار Andy میتوانید محیط اندروید را در کامپیوتر خود شبیه سازی کنید و انواع بازی ها و برنامه های اندرویدی را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.

 

اگر از یک بازی یا نرم افزار اندرویدی زیاد استفاده میکنید، میتوانید توسط Andy آن را در ویندوز خود اجرا کنید. تا هم راحت تر از آن استفاده کنید و هم فشار زیادی به موبایل خود وارد نکنید.


(از جمله برنامه ها و بازی های اندرویدی که اجرای آنها در ویندوز طرفداران زیادی دارد میتوان به وایبر، واتس اپ، اینستاگرام، کلش آف کلنز، و ... اشاره کرد)


کاربرانی که موبایل اندرویدی ندارند هم توسط این نرم افزار میتوانند بازی ها و نرم افزارهای اندروید را تجربه کنند.

 

بر طبق گفته های سازنده برنامه، Andy یکی از بهترین شبیه ساز ها در مقایسه با دیگر رقبا میباشد.

 

به وسیله نرم افزار Andy میتوانید به فایل های سیستمی دسترسی داشته باشید. میتوانید نرم افزار را از دسکتاپ مستقیما اجرا کنید و نیز اعلانات خود را در صفحه دسکتاپ ببینید.

 

نرم افزار Andy کاملا رایگان است!!

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویر محیط نرم افزار و ویژگی های آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.


:: موضوعات مرتبط: برنامه , اندروید , ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر، دانلود نرم افزار، نرم افزار اجرای بازی های اندروید در کامپیوتر، آموزش اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر، نرم افزار نصب برنامه های اندروید در ویندوز، نرم افزار نصب بازی های اندروید در ویندوز، دانلود نرم افزار شبیه ساز اندروید، نرم افزار موبایل مجازی اندروید، دانلود سیمولاتور اندروید، دانلود اندی اندروید، دانلود Andy اندروید، دانلود Andy، ,



دانلود مستند شكوه تخت جمشيد
نوشته شده در چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394
بازدید : 353
نویسنده : کدخدا

http://vatandownload.com/img/dlarchive/takhte-jamshid.jpg

همه چیز را در مورد حکومت بزرگ هخامنشیان و تمدن وصف نشدنی ایران در 500 سال قبل از میلاد مسیح در اینمستند خواهید دید.
در این مستند فوق العاده زیبا با بازسازی 3بعدی تخت جمشید و استفاده از ایران شناسان برجسته کشورهای اروپایی و امریکایی و بهره گیری از کتابهای معتبر تاریخی دنیا حقایقی از حکومت هخامنشیان و فعالیت های چشمگیر شاهان هخامنشی مطرح می شد که می تواند تن هر ایرانی را به لرزه درآورد.شکوه تخت جمشيد اولين فيلم مستند ايرانی است که با اتکا به اين شيوه تازه ساخته شده است. در يک ارزيابی اجمالی بايد گفت که اين فيلم که با سرمايه خصوصی توليد شده است يک توليد ارزشمند و اثری پيشگام است. تقريبا نيمی از فيلم متکی به تصويرسازی ديجيتالی است و بيينده در برابر تصويرهايی که در آنها ويرانه های تخت جمشيد به کاخهای زيبا و غول پيکر تبديل می شوند احساس اعجاب می کند.
از کاخهای بازسازی شده در اين فيلم گاه يکی دو سه ستون باقی مانده است و گاه رديفی از پايه ستون هايی که تنها طرحی مبهم از اصل به دست می دهند. برای بازساختن اين کاخها و مجموعه تخت جمشيد مطالعات بسياری از باستانشاسان دستمايه کار بوده است. گروهی از برجسته ترين آنها مانند عليرضا شاپور شهبازی، عباس عليزاده، ريچارد فرای و چند تنی ديگر در اين فيلم حضور دارند و به معرفی قسمت های مختلف تخت جمشيد می پردازند. 

فرزين رضائيان تهيه کننده و کارگردان اين فيلم که مدتها در آمريکا زيسته است برای تهيه اين فيلم از ياری بسياری از کارشناسان آمريکايی، بريتانيايی و فرانسوی بهره برده است و به مهمترين موزه های جهان مانند لوور، آرميتاژ، متروپوليتن نيويورک و مانند آنها برای تهيه عکس و فيلم مراجعه کرده است.

 


:: موضوعات مرتبط: فیلم , مستند , ,
:: برچسب‌ها: دانلود مستند شكوه تخت جمشيد ,



مجموعه ۸۸ والپیپیر جذاب با کیفیت بالا
نوشته شده در چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394
بازدید : 343
نویسنده : کدخدا

Wallpaper Pack مجموعه 88 والپیپیر جذاب با کیفیت بالا   Collection HD: Wallpaper Pack

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۸۸ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×2560 آماده شده اند .


:: موضوعات مرتبط: عکس , طبیعت , گرافیکی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Mixed Wallpapers, دانلود عکس برای Desktop, دانلود عکس های Artpics با کیفیت بالا, دانلود عکس های حرفه ای با کیفیت عالی, دانلود عکس های گرافیکی, دانلود مستقیم Mixed Wallpapers, دانلود مستقیم عکس Full HD, دانلود مستقیم عکس با کیفیت بسیار بالا, دانلود مستقیم عکس با کیفیت عالی از حیوانات, دانلود مستقیم مجموعه عکس برای دسکتاپ, دانلود مستقیم والپیپر, دانلود والپیپر, دانلود یکجا عکس های با کیفیت برای دسکتاپ, والپیپر با کیفیت Ultra HD, والپیپر جذاب, والپیپر های خیره کننده ,



دانلود فول آلبوم Justin Bieber به همراه بیوگرافی کامل
نوشته شده در چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394
بازدید : 1529
نویسنده : کدخدا

بیوگرافی : جاستین بیبر خواننده ی جوان کانادایی این روزها سر و صدای زیادی بین مردم به پا کرده. جاستین خوانندگی را از 3 سال پیش شروع کرد ، در سال 2007 مادرش کلیپ هایی از جاستین در سایت یوتیوب گذاشت که مورد توجه بسیاری از مردم واقع شد به طوری که کلیپ هایش بازدیدی بیش از 10,000,000 نفر داشتند. بعد از گذشت 7 ماه که جاستین کلیپ های خود را در یوتیوب می گذاشت با استقبال بیشتری مواجه شد و این چنین بود که توسط مدیران MTV کشف شد و اکنون تبدیل به ستاره ی بزرگی شده. جاستین در سال 2008 قرارداد خود را با استدیو Island امضاء می کند و اولین تک آهنگ خود را به نام One Time بیرون می دهد. جاستین متولد اول مارس 1994 (16 سال) است.


:: موضوعات مرتبط: اهنگ , پاپ , خارجی , ,
:: برچسب‌ها: Justin Bieber , بیوگرافی Justin Bieber , دانلود آلبوم Justin Bieber به نام Believe Acoustic , دانلود آلبوم Justin Bieber به نام Journals , دانلود آلبوم Justin Bieber به نام My World , دانلود آلبوم Justin Bieber به نام My World 2 , 0 , دانلود آلبوم Justin Bieber به نام My Worlds Acoustic , دانلود آلبوم Justin Bieber به نام Never Say Never , دانلود تمام آلبوم های Justin Bieber , دانلود تمام تک آهنگ های Justin Bieber , دانلود تمامی آهنگ های Justin Bieber , دانلود جدید ترین فول آلبوم Justin Bieber , دانلود فول آلبوم Justin Bieber , دانلود فول آلبوم Justin Bieber با لینک مستقیم و پرسرعت , دانلود فول آلبوم Justin Bieber به همراه بیوگرافی کامل , دانلود همه اجراهای Justin Bieber , زندگی نامه Justin Bieber ,



نرم افزار امنیتی نورتون 360 نسخه جدید
نوشته شده در چهار شنبه 8 ارديبهشت 1394
بازدید : 385
نویسنده : کدخدا

 

نرم افزار امنیتی نورتون 360 کامل - 360Internet Security 5

 

 

نسخه جدید نرم افزار امنیتی 360 نورتون 360Internet Security 5 منتشر شد! (5)

 

یکی از شرکت های معروف و معتبر در زمینه آنتی ویروس و سیستم های امنیتی، سیمانتک میباشد. اگر به دنبال یک آنتی ویروس و نرم افزار کامل امنیتی برای سیستم خود هستید میتوانید از360Internet Security استفاده کنید.

 

نرم افزار امنیتی نورتون 360 ، تلفیقی از آنتی ویروس، فایروال، ضدجاسوسی، و تعدادی برنامه امنیتی دیگر میباشد.

 

نرم افزار Norton 360 به محض نصب شدن، تمام ورودی و خروجی های سیستم را تحت نظر می گیرد. و از وارد شدن هرگونه فایل مخرب یا مشکوک به سیستم جلوگیری می کند (از طریق CD یا DVD ، فلش مموری ، ایمیل ، شبکه و اینترنت ، و ...) همچنین خروجی های سیستم را تحت نظر می گیرد تا اطلاعات شخصی و مهم شما بدون اجازه خودتان توسط برنامه های مخرب یا سایت های غیر قانونی مورد دستبرد قرار نگیرد.

 

نورتون 360 برخلاف آنچه که عده ای فکر می کنند، تاثیر منفی بر سرعت ویندوز ندارد. میزان مصرف نرم افزار Norton 360 از منابع سیستم، حدود 7 درصد است. یعنی کامپیوتر شما هر شرایط سخت افزاری که داشته باشد، نورتون تنها 7 درصد از حافظه Ram و پردازش CPU شما را استفاده خواهد کرد. تا باعث کندی کامپیوترتان نشود.

 


:: موضوعات مرتبط: برنامه , امنیت , ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آنتی ویروس، دانلود نرم افزار، دانلود ویروس کش، دانلود ویروس یاب، دانلود ضد ویروس، دانلود برنامه ضد ویروس، دانلود آنتی ویروس جدید، دانلود آنتی ویروس قوی، آنتی ویروس قدرتمند، بهترین آنتی ویروس، دانلود آنتی ویروس سبک، آنتی ویروس سریع، دانلود آنتی ویروس آپدیت شده، دانلود آنتی ویروس رایگان، دانلود Antivirus، دانلود Anti Virus، دانلود نورتون، دانلود Norton 360، دانلود 360Internet Security، ,